Saturday, October 22, 2005

Torno a estar a Corvallis

Doncs sí, resulta que he tornat a terres americanes per raons empreserials per periode d'un mes i mig.
Després d'un agotador viatge de 23 hores ja estic instalat a l'apartament desde fa 3 dies. Resulta que aquest cop som tres persones vivint aquí, per aquesta rao a un de nosaltres li toca dormir al menjador, i aquest sóc jo. Aquesta situació només serà durant les 3 primeres setmanes aleshores un company del pis em prendrà el relleu i jo em passaré a allotjar a una habitacio de veritat.

No es tant problemàtic com pugui semblar, l'unic "però" es el tema del soroll pels matins quan algu es lleva abans que jo. Ara la sala d'estar és un lloc menys comunitari que abans ja que ara també és la meva habitació.

Com que l'apartament no esta preparat per allotjar a 3 persones hem hagut d'encarregar mes vaixella pel menjador i mobles tipo Ikea per la sala d'estar/dormitori. També he hagut de reorganitzar un armari que hi havia per posar els mals endressos com a armari de roba. Per sort teniem un tornavís/taladro automàtic que ens ha alleugerit molt la feina de muntatge dels mobles:


L'aspecte final de la sala d'estar és aquest:

1 Comments:

At 9:37 AM, Anonymous Anonymous said...

ouuuuuuuuuu yeaaaah!!!!

vaya comuna.

 

Post a Comment

<< Home