Thursday, October 27, 2005

M'han robat la jaqueta

Aquest dissabte vaig anar a un karaoke a mirar com els borratxos americans cantaven. De pelicula, creieume.
Després, per continuar amb la tradició que vaig començar el primer cop que vaig estar per aqui, vaig anar a la cantina (el bar-disco de Corvallis). Com que portava jaqueta i l'havia de deixar a algun lloc la vaig deixar en un dels sofàs. Evidentment vaig passar dels consells dels meus amics que em deien que no deixes el Barbour solet sense vigilancia, després de tot "Corvallis és un lloc molt segur", o això m'havien dit sempre...
Doncs NO! suprise surprise. Quan vaig decidir apartarme per un moment del meollo IM-PRESSIONANT de la pista i anar a mirar que tal estava la meva jaqueta ara que aquells mexicans que "me la guardaven" havien marxat, em vaig trobar que TACHANNN!!! no hi era, ni tampoc la samarreta negra de maniga llarga que l'acompanyava.

Total, que algun fill de puta graciós que no necessita un barbour vell i llardós per res se l'ha quedat. Encara millor, just ahir va començar a fer un fred que pela i jo sense res amb que protegirme. No es que em foti que m'hagin robat una jaqueta d'anar en moto que ja no em protegia de la pluja i que tenia els botons despintats, però què voleu que us digui, ja li havia agafat carinyu i el pitjor, ara en necessito una de nova i no tinc el Zara de Diagonal a 5 minuts de casa precisament.

Per sort, avui en Marc T. m'ha acompanyat a uns grans magatzems i he escollit el que menys em desagradava, que semblés calent i que fos barat, així que m'he quedat amb una jaqueta forrada de pana per fora i forro polar per dins. Espero que faci el fet fins que em pugui comprar quelcom mes decent en un outlet dels que hi ha per aqui

2 Comments:

At 8:02 AM, Anonymous Anonymous said...

no només ets tontet del nardo-petardo sino que a sobre ara ens vas de pobre.... quin cas!!

Now playing: Maldito Duende - Heroes del silencio

 
At 11:49 AM, Blogger Marc said...

Cheru, cuanto cabrón...
Si sapiguessis com es la vida a Corvallis sense medi de transport i com se sent un quan és totalment dependent de la gent que si que en té, potser em donaries la raó.

 

Post a Comment

<< Home