Thursday, November 03, 2005

Desvetllat

Què passa quan un empleat d'un antic client et truca a les 5 de la matinada (recordo que em porto 9 hores de diferència amb Barcelona), no agafes el telèfon i insistentment et torna a trucar, i quan finalment despenges el contestes de molt mala ostia?

Doncs quelcom com això:
- riiiinggg!
- Qué !
- Tengo un problema bla bla bla blan
- No te puedo ayudar
- Es muy urgente
- Pues son las 6 de la madrugada y estoy durmiendo.
....bla bla bla adios

Doncs passa que després d'haverlo engegat a la merda i dir-li que no podia ajudar en res he entrat en fase defcon2 i m'he desvetllat tot pensant en maneres de subsanar les meves males maneres. Després de repassar les eines de les que disposo aqui al cul del mon i constatar que efectivament no el podia ajudar, li he enviat un mail explicant-li el que havia de fer mentre pensava a quan pensaba cobrar el minut dels meu temps de son. Llastima que 1: no veig la manera de cobrar. 2 Estic completament desvetllat, s'esta fent de dia i jo aqui escribint al meu blog...

5 Comments:

At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said...

pallaso!!

 
At 5:47 PM, Anonymous Anonymous said...

ummm.... hi, i don't speak very good spanish, could you please translate your posts and leave them in the comments?

i live in corvallis too and i want to know what you are saying about my city :-)

btw, you look cute in your picture!

 
At 10:25 PM, Blogger Marc said...

Cheru: maaahahahaaaaaaaaaaaaaaa!

Anonymous, show yourself ! ;)
I'm just explaining my experiencies in this town while I'm here for job requirements.
The blog is written in Catalan, which is a language spoken in Catalunya (Europe), maybe that's why you don't understand anything! I'll try my best to make this site a little bit more international... but being honest, I wish I had that much time...

It's nice to have you here. Makes me happy to be readen by other people apart from my close friends.

 
At 8:25 AM, Anonymous Anonymous said...

pallaso^2 !!!
(clown^2 !!!)

seria interessant que l'haguessis ubicat una mica més, dient per exemple:

Catalunya/Barcelona (Europe)

chepukeet

 
At 2:30 PM, Blogger Marc said...

Xavi, the flag is here:
http://www.senyera-mes-gran.org

 

Post a Comment

<< Home