Sunday, November 13, 2005

Raising Victor Vargas



Avui m'han convidat a una festa de disfresses. El motiu era la celebració de l'aniversari i la tornada del viatge d'un company de feina. La disfressa us l'ensenyo quan tingui les fotografies, però us avanço que crec que anava de Reservoir Dogs, Blues Brothers o potser un reporter CQC, la veritat es que no ho tinc gaire clar encara.

La ressaca d'ahir i abans d'ahir es fa notar, així que després de cuinarme unes bones creppes de formatge he decidit fer nit de reciclatge, no sortir i quedarme a casa mirant una pel.lícula, total no m'espera res de nou alli fora... a més, plou molt.

Raising Victor Vargas m'ha sorprès gratament, la pel.lícula ja te dos anys i escatx però jo no n'havia sentit a parlar. Es tracta d'un retrat molt proper d'una realitat molt diferent a la que conec. En definitiva, que m'ha agradat molt, potser és pel moment en que la he vist, potser perquè simplement és bona i punt.

1 Comments:

At 2:15 AM, Anonymous Anonymous said...

updata como que YA!
actualize like what YA! (me parto)

 

Post a Comment

<< Home