Monday, November 21, 2005

Bolets - Mushrooms


Desde que he trobat que hi ha bolets al Fred Meyer que no faig mes que pensar en com cuinar-los. Son cars pero he descobert que el caixer no s'entera MAI de quins son aixi que li puc dir que son xampinyons, a partir d'ara el meu vici em sortirà més barat.

Els que m'agraden mes son son els Chantelle (rossinyols), els faig amb pa amb tomàquet, sols, en revoltell d'ou, amb bistec i salsa roquefort... hummm
Hi ha uns altres que es diuen Oyster (ostra) que he comprat avui per primer cop que son força bons. Els faig fregits enfarinats i sal i queden molt semblants a les girgoles.
També n'hi ha uns de japonesos que es diuen Shitake i uns de molt grans, els Portabello. Els primers encara no els he probat i els últims teòricament son molt bons, però a mi no em diuen gran cosa.
De tant en tant simplement faig un revoltell juntant tots els tipus que tingui en aquell moment i la cosa queda força bona.
És una llastima que no hi hagi ceps o rovellons al supermercat, perquè estic segur que en el bosc n'hi ha d'haver. Penseu que aquí tenen dues temporades de bolets a l'any, molta aigua i fred son ingredients perfectes! Potser es que no son apreciats.

Pels prats (recordo que tot esta ple de gespa a Corvallis) també m'he trobat moixernons. Però per prudència no me'ls he menjat que ves a saber si existeix una variant verinosa en aquesta banda del món.

En un altre ordre de coses (feina)....No paro no paro no paro no paro.
Aquests ultims dies entre una cosa i altra vaig de cul i per aquesta raó no presto l'atenció que hauria de prestar al blog.
Aviat penjaré un set de fotos que tinc preparat i potser algun video i tot de les meves excursions (la 's' en realitat sobra..) en bicicleta pels voltants. I és que si m'ho proposo en els caps de setmana també tinc temps per fer quelcom diferent a la rutina.


I'm listening to the mashup "Honest mistake" by "The Bravery vs. Duran Duran"
I estic llegint (i partint-me de riure) l'article "Como ser moderno en 10 pasos"

4 Comments:

At 2:01 AM, Anonymous Anonymous said...

"bolets - mushrooms", nominació immediata a la millor entrada de la nova temporada. desempolva el fusell i surt a caçar bolets, si ets valent! potser quan tornis en tao t'haurà deixat un parell d'idees per als shitake

 
At 5:28 AM, Anonymous Anonymous said...

es rumoreja que el cheri té el cap com un xampinyó. et vindrem a buscar al europort i el cheri portarà un bistec al roquefort plantat a la testa en el teu honor...

p.s.: tu poses el vi

 
At 5:30 AM, Anonymous Anonymous said...

JAJAJAJAJJAJAJJAJAJA pero no has dit que tinc el cap com un xampinyo, pero jo soc un xampinyo-putero

 
At 6:17 AM, Blogger Marc said...

Molt bé, ni bistec ni osties. A l'aeroport només m'hi esperaven les palmeres

 

Post a Comment

<< Home